DF30A
Dette er den første utenbordsmotoren i klassen som har rullelagre på kamakselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av ventilene. Veivakselen er plassert litt utenfor sentrum av sylinderen, noe som reduserer sidetrykk mot sylinderveggene når stempelet beveger seg opp og ned. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, hvilket forbedrer driftseffektiviteten.
Pris: Fra 50 390,-
Ta kontaktBeskrivelse
Dette er den første utenbordsmotoren i klassen som har rullelagre på kamakselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av ventilene.
Offset veivaksel: Veivakselen er plassert litt utenfor sentrum av sylinderen, noe som reduserer sidetrykk mot sylinderveggene når stempelet beveger seg opp og ned. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, hvilket forbedrer driftseffektiviteten.
Offset veivaksel: Veivakselen er plassert litt utenfor sentrum av sylinderen, noe som reduserer sidetrykk mot sylinderveggene når stempelet beveger seg opp og ned. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, hvilket forbedrer driftseffektiviteten.
Suzuki Lean Burn Control System: Dette intelligente drivstoffstyringssystemet «spår» drivstoffbehovet ved å overvåke motorens ytelse- og driftsforhold, og kan slik gi magrere drivstoffblanding til motoren. Resultatet er bemerkelsesverdige forbedringer i drivstofføkonomien.
Spesifikasjoner
Motor
Effekt | 30 hk / 22,1 kW |
Slagvolum | 490 ccm |
Anbefalt turtall | 5300–6300 rpm |
Annet
Stammelengde | 15"/20" |
El. start m/ kontrollboks | Tilgjengelig |
Powertrim/tilt + el. start m/ kontrollboks | Tilgjengelig |
Powetrim/tilt og el-start m/ rorkult | Tilgjengelig |
Gasassistert trim / rorkult | Tilgjengelig |
Gasassistert trim / rorkult / el. start m/ trykknapp på motor | Tilgjengelig |